Toimitusehdot

Yleistä

Televisio Lifestyle Store (Y-tunnus: 2455900-1, Osoite: Yliopistonkatu 28, 20100 Turku) on kotimaista ja pohjoismaista designia myyvä vaateliike sekä verkkokauppa. Seuraavat toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme. 

 

Maksutavat ja kaupan ehdot


Maksu Televisio Lifestyle Store -verkkokaupassa tapahtuu verkkopankkimaksuna turvallisesti Paytrail-palvelun kautta tai korttimaksuna (Visa, Visa electron, Mastercard). 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Voit myös maksaa ostoksesi laskulla tai osamaksulla Op lasku ja Jousto -maksupalveluiden kautta. Mikäli sinulla on kysyttävää edellä mainituista maksupalveluista, pyydämme sinua ottamaan suoraan yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa:

  • kuluttajarahoitus@op.fi
  • asiakaspalvelu@jousto.com

Tilaajana asiakkaan täytyy olla 18 vuotta täyttänyt. Alle 18-vuotiaat voivat tilata huoltajan suostumuksella. Hinnat sisältävät 24%:n arvonlisäveron.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvolisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Ilmaiset toimituskulut yli 100e tilauksissa.

Toimitus

Käsittelemme ja toimitamme verkkokauppatilaukset 1-5 arkipäivässä. Alekampanjoiden tms. yhteydessä toimitusajoissa voi olla pieniä viiveitä. Toimitustavaksi asiakas voi valita tilauksen toimituksen joko lähimpään Postiin, haluamaansa Postin pakettiautomaattiin tai noudettavaksi Turun kaupalta. Postitamme tilaukset yleensä maanantaisin/tiistaisin ja torstaisin. Parhaassa tapauksessa toimitus ehtii heti seuraavaksi päiväksi. Huomioi kuitenkin, että kirjepostia ei käsitellä päivittäin Postissa, ja että kirjeposti toimitetaan perille pääsääntöisesti neljän työpäivän kuluessa. Jos tilauksellasi on kiire, ole meihin yhteydessä (info@televisioon.fi) niin yritämme parhaamme mukaan saada sen sinulle nopeasti.

Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
 
Valitettavasti Posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postin asiakaspalveluun. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Vaihdot ja palautukset

Käyttämätön tuote voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanotosta.

Tuotteen pitää olla käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa ostaja sen vastaanotti. Kaikkien tuotteeseen kuuluvien osien täytyy olla tallella. Asiakas vastaa itse kuljetusriskistä ja palautuksen kustannuksista. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Vaihtotilanteessa voimme hyvittää vaihdosta aiheutuneet postikulut. Hyvitystä varten tarvitsemme kuitin postikulujen maksusta. Voit laittaa kuitin paketin mukana tai lähettää siitä kuvan sähköpostiosoitteeseen info@televisioon.fi. Muista liittää tilinumerosi mukaan. Vaihtotuote postitetaan alkuperäisen tuotteen saavuttua. Emme korvaa pelkästä palautuksesta aiheutuneita postikuluja.

Palautamme ensisijaisesti tuotteen/tuotteiden summan Paytrail-järjestelmän kautta samalla maksutavalla, jolla suoritit ostoksesi. Tilinumeron on hyvä olla palautuksen mukana, jotta voimme tarvittaessa palauttaa summan tilisiirtona.

Tarkemmat ohjeet palautukseen ja vaihtoon liittyen löydät sivulta "Verkkokaupan vaihto- ja palautusohjeet".

Paketin lähettäminen käy kätevästi Postin verkkopalvelun kautta tai asioimalla Postin asiakaspalvelupisteellä. Löydät ohessa olevasta linkistä ohjeet paketin lähettämiseen: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/laheta/paketit-kotimaahan.html

Mikäli palautuksesta tai vaihdosta ilmenee kysymyksiä, voit olla yhteydessä meihin sähköpostitse info@televisioon.fi.