Verkkokaupan vaihto- ja palautusohjeet

Lämmin kiitos tilauksestasi. Mikäli tuote ei ollutkaan sinulle sopiva tai muuten mieluinen, löydät alta tarvittavat tiedot vaihtoa tai palautusta varten. 

Tältä sivulta löytyy:

  • Yleisiä ohjeita palautuksiin liittyen
  • Palautusohjeet
  • Vaihto-ohjeet
  • Kirjepostin palautusohjeet

Yleisiä ohjeita palautuksesta

Käyttämätön tuote voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanotosta.

Tuotteen pitää olla käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa ostaja sen vastaanotti. Kaikkien tuotteeseen kuuluvien osien täytyy olla tallella. Asiakas vastaa itse kuljetusriskistä ja palautuksen kustannuksista. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Vaihtotilanteessa voimme hyvittää vaihdosta aiheutuneet postikulut. Hyvitystä varten tarvitsemme kuitin postikulujen maksusta. Voit laittaa kuitin paketin mukana tai lähettää siitä kuvan sähköpostiosoitteeseen info@televisioon.fi. Muista liittää tilinumerosi mukaan. Vaihtotuote postitetaan alkuperäisen tuotteen saavuttua. Emme korvaa pelkästä palautuksesta aiheutuneita postikuluja. 

Palautamme ensisijaisesti tuotteen/tuotteiden summan Paytrail-järjestelmän kautta samalla maksutavalla, jolla suoritit ostoksesi. Tilinumeron on hyvä olla palautuksen mukana, jotta voimme tarvittaessa palauttaa summan tilisiirtona. 

Paketin lähettäminen käy kätevästi Postin verkkopalvelun kautta tai asioimalla Postin asiakaspalvelupisteellä. Löydät ohessa olevasta linkistä ohjeet paketin lähettämiseen: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/laheta/paketit-kotimaahan.html

Mikäli palautuksesta tai vaihdosta ilmenee kysymyksiä, voit olla yhteydessä meihin sähköpostitse info@televisioon.fi

Palautusohjeet

  1. Kirjoita tilauksen mukana saatuun kuittiin “PALAUTUS”, tilinumerosi ja pankkisi nimi.
  2. Pakkaa palautettavat tuotteet ja kuitti huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen.
  3. Lähetä tai toimita paketti meille. Valitse noutopisteeksi K-supermarket Kivikukkaron pakettiautomaatti. Lähetä meille tekstiviestillä paketin seurantakoodi (0456903344).

Vaihtoehtoisesti voit myös tuoda palautuksen suoraan Turun kaupalle (Yliopistonkatu 28) aukioloaikojen puitteissa. Aukioloajat löydät osoitteesta www.televisioon.fi

Paketin vastaanottajan tiedot:
Televisio Lifestyle Store
Postin automaatti, K-Supermarket Kivikukkaro

Yliopistonkatu 29b, 20105 TURKU
info@televisioon.fi
0456903344

Vaihto-ohjeet:

  1. Lähetä sähköpostia osoitteeseen info@televisioon.fi. Kirjoita viestin aiheeksi VAIHTO: tuote ja tilausnumero. Kirjoita tekstikenttään mihin tuotteeseen toivoisit alkuperäisen tuotteen vaihdettavan. Autamme sinua mielellämme vaihtotuotteen valinnassa. Vaihto lahjakorttiin on myös oivallinen vaihtoehto. 
  2. Kirjoita tilauksen mukana saatuun kuittiin “VAIHTO”,sekä vaihtotuotteen merkki, nimi, väri ja koko.
  3. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen ja liitä mukaan kuitti, jonka olet saanut meiltä tilauksen mukana.
  4. Lähetä tai toimita paketti meille. Valitse noutopisteeksi K-supermarket Kivikukkaron pakettiautomaatti. Lähetä meille tekstiviestillä paketin seurantakoodi (0456903344).

Vaihto voidaan suorittaa myös Turun kaupalla (Yliopistonkatu 28) aukioloaikojen puitteissa. Aukioloajat löydät osoitteesta www.televisioon.fi

Paketin vastaanottajan tiedot:
Televisio Lifestyle Store
Postin automaatti, K-Supermarket Kivikukkaro

Yliopistonkatu 29b, 20105 TURKU
info@televisioon.fi
0456903344

Kirjepostin palautusohjeet:

Mikäli olet tilannut korvakorut kirjetoimituksena ja haluat palauttaa tuotteen, toimi näiden ohjeiden mukaisesti. 

  1.  Kirjoita kuittiin “PALAUTUS”, tilinumerosi ja pankkisi nimi.
  2.  Pakkaa palautettava tuote ja kuitti kirjekuoreen ja lähetä alla olevaan osoitteeseen. Huomioi, että yli 50g painoiset kirjeet tarvitsevat 2 postimerkkiä!
    Vastaanottajan tiedot:
    Televisio Lifestyle Store
    Yliopistonkatu 28
    20100 TURKU
    Liitä kirjekuoren yläkulmaan myös lähettäjän tiedot.
  3. Kirjepostille ei ole seurantakoodia. Ilmoita meille tekstiviestillä, kun kirje laitettu postiin (0456903344).